Impulsköp,

Hej allihopa!
Var och besökte MyOne på deras VIP kväll idag och kom faktiskt ut med en påse trots att jag lovat mig själv att inte köpa något idag...
Det blev iallafall ett par sjukt snygga ridbyxor från Pikeurs senaste kollektion, och efter att ha ridit i dom en stund idag kan jag säga att dom var värda varenda krona. Så fantastiskt bra passform!
Dessutom tycker jag att färgen är to die for. Supersnygga verkligen!


Bilden gör inte färgen riktigt rättvis, dom är mer "gråbruna" i verkligheten.
1499 :-

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Nice, vi fick beställt en HV polo tröja från Malmö idag haha så jag köpte men kom inte ut med någon påse :p

2012-04-03 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0