In love with moments of life

Älskar stunder av livet när man känner lycka, nervositet, spänning och livfullhet! Ibland undrar jag hur man orkar, hur man orkar lägga vikt vid saker som gör en ledsen när de finns såååå mycket saker som gör en glad! Jag satt själv o sura för en stund sen o kom på mig själv med att vad håller du på med, du har hur mycket bra saker i livet som helst? Varför änns bry sig om killdrama/kärleksdrama? Jag har så mycket gott runt omkring mig och relativt lite ont, vad kommer de sig att de onda är de som tränger sig in i tankarna mest och som tar störst plats i hjärna och bland känslor?

Måste verkligen försöka o släppa taget om skiten och fokusera på rätt saker här i livet, vilket jag verkligen blir bättre o bättre på, men ibland går de helt enkelt inte bara.. Fotfästet släpper lite och man låter sig själv falla in i dåliga vanor och trista tankar, not worth it!

Jag har haft en bra dag, ingen underbar eller grymm dag men en bra dag, och de är tillräckligt! Man ska inte vara för kräsen! Har ridit min fina underbara häst som var mindre underbar idag, men grymm ändå! ;) Olivia kom hem idag så snart får jag träffa henne igen, jag har haft sovmorgon för första gången på jag vet inte hur länge, tur de när jag var hemma 4 i natt! Naej fy tusan, de har allt vart en bra dag! Sol också, love it! Hoppas på en ännu bättre dag imorgon, så jag är på gott humör tills på tisdag, träning för Björne igen, woho! :)

Puss o Kram på er! //Caroline

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0