Ingen ork

Jag är världens sämsta bloggare, jag vet. 
Men så länge jag har ett projektarbete på 25 a4 kvar att skriva kommer bloggen som sista prioritering. 
Jag saknar att dela med mina tankar till er, men just nu finns det inte möjlighet tyvärr.
Tur att Caroline är fantastiskt duktig på och underhålla er iallafall, ni lämnas inte utan något att läsa!

Imorgon ska jag iallafall åka till Bulycke och titta på tävlingarna där. Carro ska vara med och rida, så ska försöka ta lite kort på henne till er tänkte jag. Som kompensation för att jag bloggar så fantastiskt dåligt kanske det tillochmed blir en film eller en videoblogg, det låter väl inte helt fel?

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Peder

Videoblogga!

2012-04-15 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0