Klappat o Klart!

Så, done and done! Allting är färdigt och nu inskickat till Flyinge för antagningen! Känns sjukt pirrigt, vill verkligen komma in, dock är de väldigt få som kommer inte av alla som söker, men jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta nu! Vill inte vara i Göteborg till hösten, och tänker inte vara de heller!

Skev färdigt mitt personliga brev i morse, och de kändes faktiskt ganska bra när de var färdigt, kan inte fatta varför jag dragit ut på de så, men såklart de var svårt och komma igång, precis som med ett arbete till skolan, svårt o komma igång men när man börjat sedan så rinner de på liksom! Naej, känns sjukt gött!

HÅLL ERAN TUMME FÖR MIG NU!!!! :)

//Caroline

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0