Lång dag..

Klockan är bara 19.22 och jag tycker de känns som de borde vara midnatt typ, känner mig lika nere som jag gjorde igår, och tankarna är liksom bara på en plats.. Sjukt jobbigt, vill verkligen kunna släppa och gå vidare, ser fram emot helgen något sjukt mycket! Bara 5 dagar att pina sig igenom innan dess, vill bara vara uppe hos Ninja hela tiden typ. Blir verkligen på bättre humör av att vara hos henne, min pärla.

Alleby vann Bohuscupen i gymkhana omg 2 idag, men tyvärr blev de en 4e plats för vårcupen laget som inte riktigt hade turen på sin sida idag! Men grattis till bohuscuparna!

Hålta vann vårcupen, grattis till dom!! :)

Nu ska jag vara social mot Olle, puss på er!

//Carro

                                 image description
                                           <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0