Långfredag it is....

Verkligen långfredag idag ja, hur lång dag som helst redan och klockan är bara 5, vad gör man liksom? Har löshoppat lille Polo idag, och ridit Ninja, Becca har haft hand om Patriks idag så jag blev halvt hästledig! Är väldigt skönt dom dagarna de är så när man slipper rida 2, inte för att jag har alls ont utav de, men ibland är de gött o slippa!

Polo löshoppade ju som sagt idag, och den lille skruttponnyn på sina starka 116 cm löshoppade fasen 110!!! Och med all säkerhet hade han kunnat gå högre också, men han är ju inte van vid hoppning och har aldrig löshoppat förut så vågade jag inte pressa honom för mycket, men nästa gång vi löshoppar så kommer vi nog puscha honom ett snepp till! Han såg rätt nonchalant ut på 1 m, på 110 ansträngde han sig åtminstone, men 1 m travhoppade han ??? haha.. Jäkla tokponny, han har rätt mycket spänst, helt galet att jag sitter och tycker 120 är högt på min häst på 165 cm, så kommer min lilla B ponny och löshoppar 110 med lätthet? Vad är grejjen liksom, haha!

Man är bra nojjig ändå alltså, vi löshoppade 2 lektionshästar idag också, skitduktiga, Bailey och Valentino!
Nu ska jag kila upp till "lagträffen" vi har uppe på ridskolan idag, lite käk o laganda för och binda oss samman lite mer, orkar egentligen inte men åker nog hem tidigt ändå, ska ju faktiskt upp o tävla imorgon, ni får mer uppdatering från mig senare idag, bland annat har MyOne fått in ett schabrak jag suktat efter ett tag! Så de ska ni få se om jag hittar någon bild på de!

See ya later, puss o kram!
//Caroline

                                             

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj! :D

Den gången jag hade Tigger och du höjde upp oxern, det kändes högt ;o



2012-04-06 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0