Maybe dreams do come true...

Hej allihopa!
Nu är jag äntligen hemma igen efter en lång dag. Började med att skritta ut en sväng på Misti imorse, och det var så himla härligt! Dock stötte vi på ett gäng kossor som hon tyckte var extremt farliga, men för en gångs skull vågade hon faktiskt gå förbi dom utan ett större hysterianfall. Duktig häst! Släppte sedan ut henne i hagen helt naken, och direkt gick hon till den lerigaste pölen och gnuggade in massa lera i pälsen. Häst-spa?

Sedan har jag varit iväg på massa bus, och jag säger bara såhär: kanske drömmar blir sanna ibland. Håll tummarna! Det gör jag iallafall, allt vad jag är värd. Längtar tills jag kan få berätta för er. Förhoppningsvis behöver ni inte vänta så länge :)

Nu ska jag begrava mig i allt plugg igen, så vi hörs senare!

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0