Morgongympa

Dags för min morgongymnastik, med andra ord gymkhanaträning med Olli på morgonen, alldeles för tidigt för den delen, ush! Därefter väntas Patriks och Ninja ridas och efter de har vi städdag på stallet, därefter privatlektion för Ebba och Polo, och därefter förbereda för tävling, sedan hem o ha myskväll med Klara! Looooong day, heldag i stallet för ovanlighetens skull.... ;)

Idag får ni därför stå ut med tidinställda, bilder bland annat från igår! Och lite annat smått och gott, ikväll kan hända jag smäller upp lite filmer från förra årets tävlingar och så, ska bara se om Therese kan förklara hur man gör, för har skaffat ett videoredigeringsprogram till kameran o datorn nu som jag hoppas ska funka, så orkar jag ikväll så redigerar jag film! Låter de bra eller ;)?

Ha en fin lördag! Puss på er!
//Caroline


Smakprov på - Bäst i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0