Ny dag, nya möjligheter!

Riktigt pissig dag igår, och jag kan bara be om ursäkt.. Har inte mått så bra de sista, försöker jobba mig upp till ytan igen, men de tar sin lilla tid.. Har ett stort tomrum i hela kroppen som just nu behöver fyllas med vänner och hästar tills de går o fylla med något annat, så jag hoppas de är bättre snart!

Ska alldeles strax bege mig upp till stallet och mocka hos Ninja, sedan sticker jag bort till Partille RK och kollar på gymkhana-tävlingar! Kanske kan bli kul, helst o se min lille Polo, tänkte försöka knäppa lite bilder också, så har jag något och roa mig med medans dom andra rider! Är inte så bra på att vara på en tävling utan o rida själv haha, blir ofta otroligt rastlös!

Men nästa helg är de min tur igen, då blir de Lilla Edet på lördagen och Tanum på söndagen, hoppning för hela slanten!

Nu måste jag kila, men ni kanske vill ha bilder sen?
Puss o Kram //Caroline

                                image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0