Ny dag

Ny dag idag, och snart är de långhelg, gött! Ledig i 4 dagar, inte ofta man får sådan lyx, givetvis är de ju tävling i helgen, men bara en dag så de blir nog kul ändå! Eller såklart, jag älskar ju o tävla! Hade en jobbig dag igår, helst på kvällen så de fanns ingen motivation att blogga, jag kan be om ursäkt men tror inte ni blev så arga, ibland är de så helt enelt.. Orkar inte gå in på vad som hände för de gör mig bara ledsen så vi skiter i de och pratar om vad som ska hända idag istället!

Ska rida Patriks idag, Ninja ska få vila så hon är pigg o fräsch på lördag! Patriks gick hård träning igår så tror bara jag skrittar en sväng idag, får se hur trött han känns, de blir skogridning i varje fall, tänker inte harva i paddocken idag när han gick så fint igår! Berättar mer om de sen, hoppade lite på Ninja igår också, även de får ni mer info om sedan! Mamma o Nisse åkte till Danmark idag för en miniweeked på the Reef med sina vänner och jag får sitta ensam hemma och ta hand om djuren för ovanlighetens skull.. Så ikväll blir de mys med en vän och förhoppningsvis något gott o käka, för imorgon är jag ju leeeeedig! :D

Ha en fin dag, Puss o Kram!
//Caroline

Blir förresten lite gymkhana ikväll också! -Gymkhanaclinic på Alleby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0