Ny helg för Claes bokad!

Hej allihopa!
För ett tag sedan så berättade jag om att jag hade varit hos Claes Peterzen på hans gård och tränat med Misti, och kan nu berätta att jag har bokat ytterligare en helg! Helgen den 4-6 maj kommer jag och Misti att befinna oss i Sjuntorp och träna hårt, minst sagt. Helgen efter det är det nämligen dags för debuten 120 cm. Shit vad jag är nervös!
Pappa kommer att köra upp Misti redan torsdag eftermiddag och så kommer jag att åka upp på fredag kväll när jag har jobbat färdigt, jag har ju nämligen lite lektioner på ridskolan där Misti står uppstallad som jag inte vill missa. Tycker det är så roligt att jobba med "mina" barn! Haha.

Så nu tycker jag att det ska bli den 3 maj, helst nu med det samma.

/Therese


Misti hemma i Sjuntorp samma dag som vi tog hem henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0