Packning o så..

Håller på o packar o grejjar o fixar tills vi ska åka ikväll, känner mig måttligt oförberedd kan jag säga! Men vad gör de, har fått ihop lite saker iallafall! Tyvärr kommer jag inte ha tillgång till något internet över helgen så antagligen blir de ingen uppdatering från min sida, tänkte försöka hinna göra några tidsinställda så ni får något, men får se om jag hinner de nu, nått ska jag väl hinna med iallafall!

Har fixat ett nytt träns till lilla chackson som han ska få vara fin i till helgen, och tagit fram film o fotokamera! Så ni kommer få både bilder o film när jag kommer hem, helt okej ändå väl? ;)

Ska bli otroligt gött o få koppla bort tankarna lite, även om jag gärna hade haft en ledig helg hemma haha! Hoppas också de är bättre väder i Danmark än här hemma, inte för jag tror de är någon risk men man kan alltid hoppas! Sånt väder som de är hemma nu måste vara de sämsta som finns, regn/snö o kallt o grått! Mysigt? Nee..

Nåja, har lite inlägg till er ikväll iallafall! Så får ni en go helg, för allt dom kommer upp från mig från o med idag till söndag kväll är tidsinställda! Puss på er! //Caroline

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0