Prinsessa! <3

Idag gick Ninja som en liten prinsessa, ingen tvekan inga dumheter, bara jäkligt taggad! ;)
Har verkligen inget emot att hon är taggad så de kändes verkligen skitbra, fick bra med beröm från Björne, jisses de här måste varit bästa träningen ever! Jag är så himla glad! Inte mest för att träningen gick så bra utan mest för saker som Björne sa efteråt, han tror på min lilla häst vilket självklart värmer hur mycket som helst!

Åååh, så mycket av den där osäkerheten som släppt på senaste, och de är bara Björnes förtjänst, är verkligen otroligt tacksam och glad att få rida för en sådan bra tränare! Han är ju inte vilken ridlärare som helst liksom, haha!

Mamma filmade idag iallafall och så fort jag fått hem de nya redigeringsprogrammet (i slutet av veckan) så ska jag fixa till och slänga upp filmerna här! :)

Ses sen, puss o kram! //Caroline

                                

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Har en blogg tävling på bloggen nu :) Anmäl dig gärna :D http://ladyamandas.blogg.se/2012/april/bloggtavling.html#comment

2012-04-10 @ 19:39:53
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0