Regn, regn, regn.

Godmorgon allihopa! Eller borde man kanske säga god middag? Haha. Jag vaknade precis så för mig är det godmorgon iallafall. Fast om den är god eller inte går att diskutera, det spöregnar ute och är ungefär 3 grader varmt. Varför bor man i Sverige egentligen?

Ska alldeles strax slänga på mig lite kläder och åka ut till stallet för att rädda Misti från detta jäkla väder. Hon hatar verkligen regn så om jag känner henne rätt står hon vid grinden och skakar i väntan på att komma in trots dubbla täcken. Ska antagligen till ullared på Onsdag och då ska jag helt klart investera i ett täcke med hals för dessa regniga dagar, finns ingenting förutom det som håller hästen torr i det här vädret!

Ikväll avslöjas vinnaren av produkterna från Espree, så håll ögonen öppna!

/ Therese
Detta hade ju varit drömmen, men lite väl mycket pengar... Haha.



Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, lustigt :p Vi har skrivit samma rubrik idag!

2012-04-09 @ 16:31:23
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0