Ridledig?

Hej o Godmorgon på er kära läsare! Äntligen fredag o helg om några timmar! Och som de råkar vara idag så är jag ridledig? Helt o hållet! Becca ville ha P idag vilket är helt okej, och Ninjas vilodag var inplanerad idag! Så jag ska faktiskt inte rida alls! Kan inte minnas en dag då de senast hände när jag inte vart sjuk typ!! Är nog ett par månader sen!

Båda hästarna gick som drömmen igår också, Ninja var otroligt duktig för att vara hon och dressyr på bett, och P hade jag med i hoppspecialen som Therese berättade om tidigare, och han var verkligen sjukt duktig, vi tränade byten på kommando, att hästen inte ska byta själv (han är faktiskt jätteduktig på byten på kommando) kort realterat och lite längre relaterat! Och så hoppa vi trippelbarr, de har lille P och jag aldrig gjort tillsammans förut, men han hoppade jättefint över den, så de var inga problem! :) Nee så att igår var de en riktigt bra dag förutom allt jäkla regn, jag gillar normalt sett när de regnar lite men igår var de ju bara jobbigt till slut!

Har även om jag inte ska rida en hektisk dag framför mig med jobb, foderhandling, privatlektion och lite annat så har massor och göra trots att jag är ridledig, och man måste ju mocka ändå såklart! ;)

Hoppas ni får en fin dag, puss o kram!! //Caroline

                                
                                   Go bild från Danmark i helgen, leeera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0