Snabbis!

Är hemma en snabbis för att sedan åka upp till stallet igen och rida igen, men inte på mina hästar då dom är färdiga för idag! Utan för att en tjej i stallet är väldigt hopprädd, så idag ska jag åka omkring på en en sväng för o hoppa lite grann, och detta är den sista hästen på jorden ni skulle kunna föreställa mig på trust me, haha! De är någon korsning som liknar fjording, fast lite grövre och otroligt framtung! Haha, förlåt Nathalie, men Ada är inte min typ ;)!

Tycker de är lite skoj o leka runt med henne på låga hinder, precis som hon tycker de är kul och leka med mig tror jag, haha! För de räcker att hon drar ner huvudet lite så sitter jag löst, (otroligt framtung var de).... Ska skutta omkring på den sedan iallafall, ska se om jag kan lösa någon bild, haha!

Förresten så har jag hittat bilder på datorn från Essunga när vi var där o tävla i sommras, bilder jag inte änns sett förut, så hur dom hamnat här vet jag inte, men de är på mig o Therese, och en del på Klara, vill ni så kan jag försöka orka redigera dom ikväll o slänga upp? Bara om de är intressant såklart! ;)

Nu sticker jag igen, puss på er! //Caroline

                                  
                                  Saknar Wales också för den delen......... <3

Kommentarer
Postat av: Therese, TACC

Jag vill se bilderna från Essunga! Haha

2012-04-09 @ 19:39:03
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: Julia

Vill se bilderna, alltid kul!

2012-04-09 @ 22:16:17
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Alltid kul med bilder! :)

2012-04-09 @ 22:29:54
Postat av: Hanna

Ja lägg upp bilderna! :)

2012-04-11 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0