Söndag!

På söndag går bohuscupen ponny hopp av stapeln på Alleby Ridklubb! Jag är ju normalt sett lagledare för dom, men den här gången är jag bortrest så Therese o Sandra vikarierar för mig! Tror dom tycker de ska bli kul, och jag är övertygad om att de kommer gå superbra! Så på söndag håller vi alla tummar vi kan för att Allebys ponnylag i hoppning tar hem en seger!

Förra året vann dom omg 1, 2a omg 2 och vann finalomgången och Vann också hela Bohuscupen! Så dom vart riktigt riktigt grymma förra året, och förhoppningsvis håller vi samma standard i år!

Så Lycka till på söndag alla som ska dit o tävla o ett extra lycka till till mina hopptjejer! Kramar!
//Caroline








Lite bilder frå förra året på omg2!

//Caroline


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

SV: jo,det har jag :) jag lägger ut dom snart <3

2012-04-21 @ 19:42:21
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0