stark.

Känner mig i min situation ganska stark faktiskt, känns som jag hanterat alltihop ganska bra. Såklart har man varit ledsen o tänkt mycket på de men känner ändå att jag på ett bra sett lyckas gå vidare och tänka positivt!

För visst måste man de för o inte gräva ner sig i sina missöden liksom, måste försöka tänka positivt o hålla sig på fötter hela vägen. Jag hatar o vara svag o sårbar, jag tycker inte om o vara en svag länk eller en svag person som folk inte kan luta sig mot, de är inte den jag är helt enkelt!

Så nu är de verkligen mycket omkring mig men tänker inte slås ner för de, kämpar emot och försöker vara lika stark som alltid, hoppas de funkar! Finns dock en gräns för hur mycket mer nedslag jag kan ta så hoppas turen börjar vända nu! :)

//Caroline

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0