Stolt över min häst!

Grymm kille jag har idag alltså, två felfria rundor idag! Clear round i första klassen, då plocka vi med oss en lite blåvit clear round rosett, nästa runda var de laghoppning och stil! Felfri där med, en 4e plats individuellt, vilket inte är illa pinkat! Patriks gick bra, men stilen kunde vi gjort bättre, fast 4a är ju rätt bra ändå! :) Hehe! Och sen så kom vi 2a på laget totalt och fick även där gå in och hämta pris! :)

Är verkligen supernöjd med dagen och hästen idag! Alla från Alleby red som prinsessor och fick bra resultat med sig hem, tror inte någon från Alleby åkte hem missnöjd idag! Sjukt bra jobbat tjejer! I vårt lag red, Jag, Josefina på Hedvig (lektionshäst), Felicia på Ajax (lektionshäst) och Rebecca på Jolie (också lektionshäst)! Så jag var ensam privatryttare, men de gör ju inget! :) Våra andra privatryttare var ju där och hoppade indivuellt och gjorde verkligen bra ifrån sig, stort grattis allihopa! :)

Bilder får ni senare de lovar jag, film ska jag försöka med håller på med ett nytt program så vi får se!
Ha de gott sålänge! :)

//Caroline


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Ni var grymma!!! Grattis en en gång!! :)

2012-04-15 @ 18:24:10
Postat av: Mathilda Efraimsson

Jätte bra var ni idag!!!!!!!!!

Jag har lagt upp bilder när ni rider fram du kan få låna dem m du vill.

2012-04-15 @ 19:33:53
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0