Tagga!

Imorgon är det tävling som gäller och jag har redan börjat tagga upp genom att laga lite mat. Jag tycker att det är otroligt viktigt att ta med sig egen mat till tävling då utbudet på tävlingsplats brukar vara kort sagt förjävligt. Tyvärr. 

Idag blev det en köttbullesallad (á la andersson, haha) med lite potatis och massa goda grönsaker. Perfekt att ha med sig! Normalt sett brukar det bli någon form av pastasallad (pasta har otroligt bra energi vilket är nödvändigt i uppladdning mellan starterna), men eftersom pappa stod och stekte köttbullar inför påskhelgen kunde jag inte låta bli att exprimentera lite med dessa. Vi får väl hoppas att det blir bra!

Jag är av någon konstig anledning lite smånervös inför imorgon, ingen aning om varför men det är ett gott tecken. Jag rider som absolut bäst när jag är lite nervös!

/ Therese


Jag och Misti på Bulycke i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0