Teamwork!

Faaaasen vad grymm Therese vart här idag när jag behövt lite tid för mig själv, tack min fina vän för de! <3 Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit hyffsad red ut på bägge hästarna idag o Patriks var pigg kan man säga haha, men skötte sig superfint ändå! Fick galoppera mycket bara så han varvade ner lite, han hade mycket energi hihi, tror de berodde mycket på att de blåste ganska krafftigt när vi var ute idag också plus att han älskar ju o ridas ut o de var längesen jag red ut nu så han var nog väldigt nöjd! ;)
Ninja skötte sig också prima, älskar den där hästen så galet mycket mer för varje dag som går vi börjar verkligen kännas som ett team nu, och de känns galet bra! Är hur lycklig som helst för henne och tror verkligen att hon trivs här faktiskt, sådan sjukt stark personlighet på den damen va haha! Spricker av glädje varje gång jag ser henne, även om hon kan gå mig på nerverna ibland, hihi! Imorgon ska vi nog hoppa lite, tänkte se om jag vågar på hackamore? haha vi får se på de! Kanske någon kan filma så ni får se något roligt! ;)

Slänger till er en låt som jag fastnat otroligt mycket för, riktigt fin!

           

Puss o Kram o God Natt! //Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0