TRÄNINGEN!!!!

Men herregud, har ju helt glömt o tala om att jag var o träna i tisdags!! Ni minns att jag tränat för Björne Carlsson på GFRK under en period eller hur? Jaa, han skulle hur som helst inte ha fler träningar där utan hade grupper i Onsala man kunde på plats i om man ville.. Hmm, klart vi kört dit om de är de valet man har, MEN som tur är hade han träningar på Z-täcket i Kungälv också, okej hoppas vi får en plats där tänkte vi! Björne fixade så vi fick de, tur som satan faktiskt! Så var på Z-täcket i tisdags då alltså! Första gången jag var där, de ligger granne med Troya Horse Arena för er som vet vart de är? Anyways..

Red i en grupp kl 19.00, och tycker alltid de är lika pirrigt och åka iväg på träning på ett nytt ställe eftersom man ska träna med nytt folk! Man känner alltid en viss prestationsångest typ.. De gjorde jag lite när vi kom dit i tisdags, sedan var Ninja så jäääääkla pigg så jag tänkte bara haha hell yeah de här blir sjukt spännande, men även om hon var pigg så skötte hon sig jättefint, duktig häst! Min presentationsångest släppte snabbt och jag o Ninja gjorde faktiskt riktigt stora framsteg! Var verkligen hur kul som helst, och Björne spände bågen på oss ytterligare ett steg med svårihetsgrad och höjd, framförallt svårighetsgrad, de var ju snäppet vassare ekipage med och tränade här kan man säga! Skitkul, älskar nya utmaningar, när de blir bra! Haha.. Och de blev de faktiskt igår, blev riktigt jäkla bra dessutom, även om jag var nervös o darrig som ett asplöv hehe!

Ninja är så jäkla bra, och då ska vi inte tala om Björne, finns utan tvekan ingen bättre tränare alltså! Jäklar vad grymm han är!!!! Om 2 veckor ska jag tillbaka igen, då kl 16! :) Wihooo! Jag är så glad o känner mig så galet lyckligt lottad som får han en sådan fin häst och världens bästa tränare! :)

Puss på er! //Caroline

                                 

Kommentarer
Postat av: fanny

hej!

vill du göra bloglovinbyte med mig? ;)

2012-04-26 @ 18:00:49
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: Carro

Gärna de Fanny, hur gör man?

2012-04-27 @ 09:03:57
URL: http://tacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0