Tvättdax!

Haha som rubriken lyder slängde jag precis in lite tvätt o maskin, och med tvätt menar jag mina vita ridbyxor! Haha, kommer alltid på de dagen innan att jag glömt o tvätta dom, bra jobbat Caroline! Så dom ligger alltså i maskin nu, precis som dom nästan alltid gör vid den här tiden på dygnet dagen innan tävling, haha! Snyggt jobbat, eller hur?

Imorgon bär det iallafall av till Råda för en lokal 100 - 110, även kallat påskhoppet, ska väl bli kul, men måste erkänna att nerverna är med mig lite grann, tror de är för att de är säsongens första utomhus, och min o Ninja första utomhus! Pirrigt, minns att Maya stod emot som fan första klassen på den tävlingen förra året, så vi får väl se hur det går!

Vi hade "lagträff" uppe på alleby alldeles nyss också, kom precis hem! Sjukt kul faktiskt, alla åldrar och från alla "kategorier" hopp, dressyr, gymkhana, häst och ponny! Lagledare, föräldrar, hästägare, ryttare givetvis! Alla sorter var på plats, tyvärr var de några människor som inte kom, rätt dålig stil om ni frågar mig, sådant här gör man inte ofta, då kan man gott offra EN endaste liten kväll med sina lagkamrater och klubbkompisar, faktiskt lågt! Naej, besvikelse där alltså, men massor med cred till alla som var där, vi hade sjukt kul! Och vårt lag vann 5 kampen, haha! Jag, Erika, Matilda, Jenny och Fillan represtenrade hästhopp och vann, woho! Haha vi var fasen asgrymma!

Nog om de, nu är de faktiskt dags för mig att krypa i säng, imorgon får ni tidsinställda!
Redan färdigfixade, stay tuned! ;)
Puss o Kram! //Caroline

                               


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag hade tyvärr inte fått reda på det.. :(

2012-04-07 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0