Uppdaterar gårdagen!

Var på GFRK o hoppa Regionalt med Ninja igår och de gick faktiskt riktigt bra för o vara oss! ;) 1 irriterande pet i första och så bröt hon ut på ett i andra, jag är verkligen supernöjd med henne, mycket mitt fel att hon gjorde så i andra klassen, men förhoppningsvis blir de bättre nästa helg, ååh jag är så jäkla taggad nu så de är inte riktigt klokt! Och ni måste få höra en sjuk grej första klassen, eller sjuk o sjuk men udda! De flesta av er vet hur Ninja är, pigg o glad går gärna i ett lite övertempo, vilket hon gjorde i första klassen igår! Och ändå fick vi tidsfel? Dock var de inte bara jag, de var några tjejer till! Vilket är ganska sjukt, de är rätt sällan man få tidsfel om man inte har stopp? Och igår fick asmånga de! :O

Knepigt knepigt, dom ändrade iallafall tiden till 110 eller ja den var inte lika tight iallafall! Jag gick banan till 120 också förresten, mest för o se hur högt de kändes och de var inte så farligt, men jag tyckte fortfarande de var högt, men inte så högt som jag trodde de skulle kännas! :) Vilket är bra, men vågar fortfarande inte boka in första 120n hihi! Får se när de blir, nu ska jag kika lite tv!

Tyvärr inga bilder från helgen! :( Puss o Kram!
//Caroline

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0