Uppe i ottan,

Godmorgon allihopa!
Nu har jag precis slängt på mig mina tävlingskläder och ska alldeles strax åka ut till stallet och fixa klart det sista inför tävling. Outfitten jag och Misti kommer att ha på oss idag är samma som ni har sett på de senaste tävlingarna, men jag tänkte att jag kan bjuda på en mer utförlig beskrivning ändå!

Therese
Rosarandig tävlingsskjorta från Equiline
Hjälm Charles Owen Ayr8
Säkerhetsväst Riders Company
Kavaj från Pikeur
Ridbyxor CRW
Handskar Roeck grip
Stövlar Mountain Horse
Sporrar JIN Spurs

Misti
CWD Sadel
CWD Brösta
CWD Skydd (nya!)
Dyón träns
Champagnefärgat Swarovskipannband
Huva + Schabrak Anna Scarpati

/ Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0