Världens bästa födelsedagspresent,

Jag har ju helt glömt av att berätta för er om den bästa presenten man bara kunde få,
nämligen en Eric le Tixerant sadelgjord!
Denna otroligt fina present stod alla mina kära vänner för, och jag tror verkligen inte att jag kan tacka er nog. 
Jag blev helt paff när jag öppnade kuvertet och såg en bild, det är helt enkelt för mycket begärt!
Vissa människor ska man hålla hårt i, och jag är så otroligt lyckligt lottad som har ett helt gäng sådana. 
Tack än en gång! <3

Gjorden är just nu påväg då man måste beställa den, men jag lovar att komma med en utvärdering så fort jag har fått chansen att prova den :)

Puss och kram sålänge!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: becka

Vad kul! :)

2012-04-07 @ 13:01:30
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0