Vecka 16

Måndag igen, men vecka 16 idag då ja! Blir kort vecka med jobb för mig denna veckan också för på fredag åker vi till Danmark för o tävla, Jag o Olli inklusive föräldrar med mer, good shit! Haha, naej men blir nog skitkul sålänge de är fint väder annars vill jag inte åka haha! Ska faktiskt bli otroligt skönt o komma bort hemifrån några dagar och bara få släppa tankarna ett tag, har varit alldeles för mycket de sista!

Har ju också lyckats lära mig hur jag får upp film i bloggen och redigering verkar funka så nu kommer ni få så mycket film att ni kräks på mig, låter de bra? Jaa alltså inte att ni kräks på mig utan att ni får mycket film syftar jag på nu! Har bland annat förberett en film till er här idag från träningen för Björne på Ninja i tisdags, blir nog sköjj!

Måndag morgon och tankarna bara yr runt i huvudet på mig, de går bra nu? Eh.. Jag hoppas de iallafall, nu taggar jag iaf inför Danmark till helgen, därefter dressyrtävling v.17, Lilla Edet Sveland cup v.18, Ale Jennylund v.19 !!! Blir nog grymmt! För snart har de gått 5 veckor och jag kan inte bärja mig tills dess hihi!!! För ni vet inte vad som händer dumdidumdidum!! :)

Naej, ha en fin dag bästa läsare! Puss på er! //Caroline

                                    image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0