Woho!

Hej allihopa!
Förlåt för helt värdelös uppdatering idag, men har tyvärr inte haft bloggen i tankarna. 
I princip hela dagen har spenderats i stallet vid Mistis sida, eftersom det har varit så fantastiskt tråkigt väder idag har hästarna inte fått gå ut (tack gode gud för det) och eftersom Misti verkligen hatar att stå inne får jag vara där och underhålla henne. Vi ha hunnit med både ett hopp pass, promenad och hon har även fått beta en stund. Härlig dag!

Hoppningen gick bra, jag önskar dock att hon skulle suga lite mer på bettet än vad hon gör för tillfället. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, men ska be Claes (min gud inom hästvärlden) att hjälpa mig med det nästa gång jag åker upp till honom, vilket ser ut att bli sista helgen i april.

Resten av denna vecka ska Misti få slappa och endast ha roligt ute i skogen, känns som om hon behöver det. Imorgon får hon nog vila eftersom jag ska till Ullared och shoppa med min lillasyster, haha. Man får se till att utnyttja det faktum att man har fått körkort!

Vi hörs imorgon alla fina, jag lovar att dela med mig av alla fina fynd från Ullared ;)

/ Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0