2nd place!

2a plats idag! Gött nöjd med idag, vi hämtade oss faktiskt riktigt bra! Dock inte nöjd med den där förbaskade muggflytten.. Nåja, sådant ska ju glömmas! Eller? Är faktiskt lite sorgsen i hjärtat och tårarna brände lite i ögonen när vi satt på prisutdelningen, herregud.. Sista året? Verkligen? Aja.. jag har ju fattat de beslutet själv! Ingen annan.. Jag! Och då får de vara så tills vidare!

Kom precis ut ur duschen för övrigt och nu är de snart dags för party! Avslutningsfest för alla utländska ryttarna, imorgon LOVAS uppdatering för hela slanten! Utvärdering av tävling, mässan och självaste showen! Anyways, måste göra mig färdig nu! :)

Missa inte havrepappans inlägg om mig wiihoo!
http://www.hippson.se/blogs/havrepappa/havrepappa-moter-sin-storsta-idol.htm


Puss o Kram!!

//Carro


Bild lånad av Havrepappa "Lars"

Kommentarer
Postat av: Elin

Läste intervjun av havrepappa, menade han att du tävla på polo nu i Scandinavium eller att du mest haft honom under din karriär? :)

2012-02-26 @ 19:47:01
Postat av: Amanda

2012-02-26 @ 21:32:44
Postat av: Amanda

Skickar mina bilder till dig imorgon bara så du vet ;) <3

2012-02-26 @ 21:34:14
URL: http://ladyamandas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Såg på en annan blogg att de har skrivit att gymkhanaponnierna sov i lastbilarna under GHS.. Åkte de inte till stall efter uppvisningarna? Känns som om någon borde säga ifrån om fallet inte är så.

Inlägget: http://gennes.se/?p=4383#comments



Mvh A - Du är grym!

2012-02-27 @ 17:55:32
Postat av: Havrepappa

Hej Carro,



mina konton på Hippson blev avstängda innan jag hann svara på din kommentar, men nöjet var helt på min sida. Jag fick ju trots allt träffa min idol ;)



/Havrepappa

2012-02-29 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0