7 dagar!

Om 7 dagar är jag i Trysil !! Wiho! :)

De blir de snowboard för heeela slanten, har bara åkt snowboard 2 ggr (alltså inte 2 åk eller dagar) utan 2 ggr.. Så har än så länge bara åkt röd backe! I år blir de förhoppningsvis svart! :D Kanske borde åka med hjälm i år? ;) Känns som de är en bra ide med tanke på hur mycket jag o Jossan trillade förra året haha.. De sjukta är att om man trillar o sätter sig på rumpan tillräckligt många gånger så får man ont i huvudet tillslut, haha.. Sjukt ont också! Hahaha, ser framför mig hur Jossan trilla förra året och satte sig på rumpan och man verkligen såg hur ont de gjorde upp i skallen.. Haha kan inte sluta skratta åt de!! Så kul ;)

Har ni själv några roliga skidresa minnen? Snälla dela med er jag älskar sådana historier! :D

Puss o Kram

//Carro

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

•Jag har åkt fel i "trollskogen" och hamnat bredvid en älghage med några kompisar!

•Jag har åkt ner i ett dike bredvid backen med snowboarden!

•Åkt igenom ett sånt där orange staket på kvällen när vi åkte pulka!

•Min kompis trillade i liften så hon tog tag i mig när jag kom efter henne, hon tog tag i min stav och då trillade jag och höll kvar i liften, så där åkte vi på rad släpandes efter liften!

•Satt upp två flätor i håret och drog dom under skidglasögonen så det blev två små toffsar där uppe ;)

•skulle typ tvärbromsa på sidan och skvätta snö på en vi åkte med, men jag stannade aldrig så jag åkte in i han istället :p



Jag har säkert glömt någo jag gjorde för några år sen men här bar lite iallafall ;)

2012-02-01 @ 20:56:28
Postat av: Hanneh

Jag och min familj åker till Branäs varje år, fast vi åker skidor då :)

På nått jävla vänster så blir jag ALLTID förkyld andra dagen och ligger däckad halva veckan? :P Haha. Jag i ett nötskal, i min värld existerar ingen tur. ;)

2012-02-01 @ 23:02:27
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0