Ååh!!

Min fina fina tjej!!
United gick så galet bra, jag har inte varit med om maken! Gick o samla hur mycket som helst i galoppen (???!!!), la sig lågt o stadigt när jag travade av, hon brukar undvika den låga formen så mycket hon kan.. ;)
I början tjaffsa hon lite mot skänkeln idag hehe, ville inte riktigt ha med sig vänsterbak in under sig, men efter hand släppte de o hon spjärna inte emot o studsa omkring haha! Nää, faktiskt vårt bästa pass i dressyr hittills! Askul! Så nu ser jag fram emot söndag även om jag som vanligt oroar mig väldigt mycket inför tävling efter de här med Patriks i våras.. Jobbigt :/.. Även om de inte änns är en riktig tävling. Nåja!

Började iallafall med lite serpentinbågar i skritt för o få igenom ställning och böjning, la efter hand in skänkelvikning på de raka spåren i bågarna, gjorde sedan serpentiner i trav, efter hand började hon såklart joxa i höger varvet också.. Och de jobbade jag på en volt en stund, öka o minska volten och efter hand släppte de, jobbade mycket i galoppen idag med o korta - arbetstrav - korta - arbetstrav, för o få in lydnaden i galoppen och diciplin på hästapollen! :) Travde av på en stor 8 volt för o se till att ställningen var ordentlig i båda varven och de var hon allt, jättefint! :) Gjorde samma i skritt fast mindre 8 sedan och gav henne efter de långa tyglar.. Kort kort utvärdering ifrån idag där iallafall! :)

Puss o Kram

//Carro

                            

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Fina små lufthopp hon gjorde, en blandning av lite allt möjligt ;)

2012-02-03 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0