Äckelväder,

Hej allihopa!
Vaknade precis och hörde hur regnet smattrade på fönsterrutan. Fy vilket äckligt väder!
Kan det inte ta och bli vår någon gång?
Så jag får väl alldeles strax bege mig ut till stallet och rädda Misti från kylan, hon hatar verkligen och bli blöt och fryser så hon skakar även om hon står med 400 g täcke på sig. Knäpphäst. Förhoppningsvis blir vädret bättre snart så hon kan få gå ut. 

Idag hade jag egentligen planerat en liten uteritt men det ser det ju inte ut att bli så mycket med. Får hoppas att det slutar regna framemot eftermiddagen annars blir det väl ett pass i manegen. 

Vi hörs senare i eftermiddag!

/ Therese


Fina Mipsen
Foto: Evelina Friman

Kommentarer
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

Älskar det fotot på er! :)

2012-02-18 @ 10:07:05
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

En fullblodskompis jag har kan vissa tider ha tre täcken på sina kusar, för de fryser ju så lätt. Men det är ju lättare för henne, hon har dem på lösdrift, och slipper temperaturskiftningarna som uppstallade hästar får.

2012-02-18 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0