Allvarligt?

De här hemska vädret har jag INTE besällt? Vem är den skyldige?
Skulle rida ut idag ju!....

Nåja, sitter just nu o avnjuter en kopp te och 2 rostade mackor till frukost, skulle egentligen vart uppe tidigt i morse, men när jag hörde vinden och regnet på utsidan vände jag på kudden och somna om, helt ovärt o stiga upp för en uteritts tur när de är sådant här.. Vilken besvikelse! Får satsa på o rida i manegen efter lektionerna är slut. Well, får väl se vad de blir o bjuda på, hade tänkt hoppa Patriks imorgon, men kanske kan ha lite markarbete med Ninja idag, de lär hon behöva! Men får se, är så trist o bara plocka fram markbommar..

Med andra ord har jag ingen aning om vad dagen har att erbjuda! ;) Förutom detta skitväder!
Mmm...!! Känner mig positiv, haha! Nää nu bär de upp till stallet o mocka bajs! AWESOME! ;D Se ironin..

//Carro


Bild från Danmark i somras, vi ser inte leriga ut eller så va? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå mysig chack, och dina ben och schabrak ;) varför skulle ni vara leriga?? ;)

2012-02-18 @ 12:14:00
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Skitjobb.... ;-)

2012-02-18 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0