Begravd

Hej allihopa!
Det var ett tag sen jag skrev här, så kände att det var dags nu.
Jag är begravd i plugg, håller på att bli sjuk och inspirationen är nere på 0.
Därför blir tyvärr bloggen rätt lidande för tillfället.
Det blir bättre snart, jag lovar!
Tänkte ta tag i mig själv och lägga upp lite intressantare inlägg än detta redan imorgon.

Imorgon ska jag förövrigt träna för första gången med en PT, alltså en personlig tränare. Brutal träningsverk följer med på köpet, och jag kommer antagligen vara helt död efter en timma. Lovar att berätta mer om bra övningar osv. imorgon!

Nu ska jag krypa ner i mina böcker igen, vi hörs imorgon.

/ Therese


Kommentarer
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Vart tog PT:n vägen? ;-)

2012-02-09 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0