Björne Carlsson Träning!

Jag har haft Ninja ett par månader nu och hon har börjat testa mig lite smått, vi var o träna för Björne igår, och de gick absolut inte fläckfritt, MEN! De bästa med denna träningen som förmodligen gör den till våran bästa träning för mig o Ninja, är att vi jobbade oss igenom de. Vi började med motgångar och kämpade oss igenom dom redan på marken och sedan framförallt på hinder. Men till slut blev det bra! Självklart är de absolut inte kul när saker och ting inte bara rullar på´, de är ju lättast så, men som sagt! Genom motgångar blir man starkare, och detta är ju inte den typen av motgång som får en o lägga sig ner o gråta direkt, och vi är bara inte överens!
Men iallafall, tacka gudarna för Björne! Han är killen som löser de här för oss! Jag ääär såå nöjd med denna tränaren, har faktiskt aldrig kännt mig så nöjd med en tränare tidigare, även om jag älskar o träna för Emma Emanuelsson också!

Såå... Jag sumerar träningen med motgång som vi kämpade oss igenom och blev ett starkare par - alltså våran bästa träning hittills! :)

Puss o Kram

//Carro

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är bäst.



Det var skillnad på denna träningen mot första jag såg. Fixar bilderna strax



<3

2012-02-15 @ 17:10:37
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0