Dagens Att Göra:

Hej allihopa!
Vaknade imorse och mådde kort sagt sådär, så det blev ingen pt träning idag. Istället ska kvällen ägnas åt att rida ut en sväng på Misti och även färga håret. Hur ytligt det än må vara mår jag så himla mycket bättre när jag trivs med mitt hår, och därför ser jag till att det alltid är fräscht. 
Nyansen jag tänkte slänga i idag heter Opal medium askblond, och ska förhoppningsvis få det lite "kallare" i färgen än vad det är nu.
Släger upp före/efter bilder sen!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Okey vad kul,hoppas att det blir bra!

2012-02-09 @ 16:08:26
URL: http://mathildaefraimssonsliv.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Är du inte nöjd med dej själv? Tråkigt, för jag önskar att jag såg ut som du...

2012-02-09 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0