Dags för träning,

Hej igen allihopa!
Då jag verkligen har haft fullt upp hela helgen (vilket har märkts på min värdelösa uppdatering i bloggen) har jag inte hunnit rida Misti så mycket. Red henne en stund igårkväll, men det blev inte så bra alls eftersom jag var både hungrig och trött. Därför är det dags att ta nya tag idag, och jag har bestämt mig för att vara med och rida i "Tävlingsgrupp Dressyr" som ridskolan där jag står anordnar. Vi ska rida för min tränare Mikael Jacobsson, så jag hoppas att jag får ordning på ett och annat. 

Vi hörs senare i eftermiddag!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så blev det crille för Mikael är sjuker, eller? :)

2012-02-27 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0