Fredag igen?!

Vad hände där? Redan fredag igen? Har liksom inte änns fattat att de är ny vecka?
Oh shit, känner mig helt oförberedd för helgen också.. Billdal på söndag, känner mig helt vimsig..
Och helgerna som går så fort också, de betyder att de snart är måndag och då är de nästan onsdag och då åker vi till Trysil? Helt galet.. Såå.. Vad händer idag då?

Ska upp efter min lunch strax o jobba färdigt iallafall, sedan ska jag rida bägge hästarna innan kl 17, lycka till Caroline.. Och efter de mocka och åka hem, kvällen blir chill, bara ta de lugnt o vila upp mig inför morgondagen som också blir hektisk.. Skulle träffat Olli ikväll, men hon är magsjuk stackaren :( !! Så blir la lite bloggning ikväll! ;)

Har lite bilder som Michelle lagt upp i dagarna från förra sommaren på mig och gamla häst som vi köpte till försäljning Starlight's Maya, numera står hon kvar på Alleby o ägs av en kompis till mig som heter Klara. Iallafall, Michelle har lagt upp dom bilderna, och jag undrar om ni vill se dom? Isåfall kommer dom upp senare i eftermiddag! :)

Nää nu måste jag äta färdigt och sticka upp till stallet igen, Puss o Kram!

//Carro

                                   
                                    Bara för att jag saknar min bästa vän! :(


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Bilder, har redan sett dom, men skadar inte att se fina bilder igen!!!!!!!! :)

2012-02-03 @ 13:00:30
Postat av: Olivia Pyk

Åhhh jag saknar dig med bestie!! :(

2012-02-03 @ 16:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0