Frissan

Hej läsare!

Sitter hos frisören just nu! Och dagen har en hel del kul att bjuda på faktiskt! :)

Har suttit här sedan kl 8 imorse för o hinna bli lite fin i håret, när jag kommer hem måste jag rida United o mocka hos henne! Men, kl 13 lastar vi för att åka in o träna på Scandinavium inför helgen! Blir nog bara lite lätt o försiktig träning/ridning eftersom vi sticker till GFRK direkt efteråt. Men de är alltid skönt o få komma in o känna på underlaget och se sig omkring lite grann!

Iallafall så åker vi till GFRK direkt efter de för o ha en uppvisningsclinic i typ av träningstävling, ett heat, 13 grenar. Så blir ju skönt o slippa gå in på Scandinavium på fredag utan o ha sett kvalitén på de lagen som är här. Som vanligt lär dom ju vara helt grymma men jaa se hur bra dom är ändå! :)

De är alltså Scotland, Middlesex o Shropshire som är här denna veckan och vet ju sen innan att detta är 3 enormt bra lag, hur bra vet jag inte i jämförelse med oss menar jag. Men vet att som är bra! :) haha..

Ses vi på mässan förresten?

Puss o Kram
//Carro


Kommentarer
Postat av: elna nilson

Hejsan=>



snygg bild<3

2012-02-21 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0