Gäsp..

Lovade er ett åsiktsinlägg, började på de förut men åkte o handla o sen hade jag myskväll med mamma o glömde helt av o skriva färdigt! Så har sparat de i utkast o skriver färdigt de imorgon, för nu måste jag sova!
Ska ju till Billdal imorgon som ni kanske minns och behöver få sova lite innan dess! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på Marley och Jag och somna till den!
Sjukt bra film som jag inte sett på jättelänge så nu är de dags igen! Förlåt för att de vart kass uppdatering idag, jag har bara vart så deppig och arg o ledsen att jag inte velat göra någonting annat o typ sova o tjura.. Så ni får helt enkelt förlåta mig ;)! Please! hihi nej nu är de natti natti, puss!

//C.C


Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson>3

Hej vad är det för nåt som du är sur på?



Läs min blogg som hetter mathildaefraimssonsliv.blogg.se

2012-02-05 @ 10:48:18
URL: http://mathildaefraimssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0