Go' kväll!

Puuuh.... Hemma efter träningen med en härlig kopp te i näven, helt underbart o en rostad macka till de eller kanske 2 ;)!

Träningen gick rätt bra för min del idag, laget också alltså men de gör de typ jämt dom e grymma! Värre med mig, har kännt mig lite ringrostig o Sophie har väl inte vart supertaggad, men mycket bättre idag! Verkligen :) lite klant missar o så men ääh vad gör de om 100 år när allt kommer omkring :)!!

Nu blir de dags o sova! Bara dricka upp mitt mummsiga te :)!! Puss o Kram

//Carro


Kommentarer
Postat av: Lissie

Ni är så sjukt duktiga :) !! Gillar den 'unga damens' lufthopp efter träning ;)) Hihi söta Sophie :)

2012-02-03 @ 00:00:52
Postat av: Carro

Hihi jaa, man kan ju verkligen inte tro att hon är trettio host 13 ;)

2012-02-03 @ 12:13:23
URL: http://tacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0