God Morgon!

Jag såg att min uppdatering igår var lite halv-lame, men de gör jag upp för idag! ;)
Hade en minst sagt fullspäckad dag igår, med ridning av båda hästarna, jobb o träning på kvällen, är verkligen helt utmattad idag! Dock är de värt de nästan jämt, jag älskar o ha 2 stycken så otroligt fina hästar stående i stallet o veta att de är mina! Dom är mina älsklingar ju!

Idag blir de bara till o rida Patriks då Ninja ska få vila idag, dom får ju en vilodag var i veckan, och detta mestadels för min egen skull som jag sagt tidigare! ;)

Och ikväll är de inplanerat Bio o fika med min Olivia :)!

Ha en fin dag, mer update stöter ni på under dagen! Puss

//Carro


Kommentarer
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

Mysigt! :D

2012-02-17 @ 11:58:35
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Elin

Fina ninja :) det var ju Claes träningen :)

2012-02-17 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0