God Morgon!

Säger verkligen God Morgon, som en kvittrande fågel idag, haha!
Har nämligen fått ledigt större delen av denna veckan, vilket jag uppskattar oerhört mycket!

Ska därför passa på och springa lite ärenden idag, bland annat ska jag till en järnhandel och byta adaptern till massagepadden, sen bär de av till Ridsport i Kungsbacka för o hämta ut min förbygel som dom säger ska ha kommit nu, men jag litar inte riktigt på de.. Men vi får väl se! Därefter åker jag till MyOne på Hisingen igen för att köpa en padd till Sophie proppen eftersom hennes padd numera ser ut som ett platt grodskinn? Känns lite ovärt med en sådan, bättre o köpa en ordentlig padd! :)

Ska också rida idag, Jossan ska rida United och jag ska rida Patriks, och tror faktiskt jag hoppar idag eftersom de inte blev någon hoppning igår, men får tänka på den saken.. :) Är också oerhört sugen på o rida ut, men eftersom klockan kommer hinna bli så mycket så känns de inte som om jag kommer hinna de! Men de återstår o se, vill iallafall inte rida dressyr idag igen, nu behöver vi göra något annat! Puss o Kram!

//Carro

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0