Gymkhanaträning!

Gymkhanaträning igår! Jag var skittrött så hade inte riktigt energin för de, men löste sig iallafall! Blev en hyffsad träning även om Sophie inte riktigt var på hugget igår så vart de ju okej iallafall! Hihi, rallytanten!
Känns att vi börjar närma oss nu, men kan ändå inte riktigt fatta att Scandinavium är nästa vecka liksom?
Tiden går alltid sååå sjuuukt fort i Februari, helt galet! Och sen är de helt plötsligt Mars, och så börjar våren och tävlingsäsongen och innan du vet ordet av de så är de sommar igen? Whaat?

Hur fort går de inte liksom! Och jag som har så mycket jag vill hinna få gjort innan sommaren, och framför allt innan hösten! Nåja, man får se vad man hinner med! Får väll börja någonstans!

Vi har iallafall bara 2 träningar kvar nu! torsdag o söndag, sen är de liksom dags! I för sig tränar vi inne på Scandinavium på tisdagen också men de är bara lite lätt, då ska jag åka o klippa mig också! Shit.. har lite o göra´kan man säga! Anyway! Dags o ta tag i dagens vardag! ;)

Puss o Kram //Carro

                             

Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Jag kommer att heja på dig och ditt lag. Jag önskar er all lycka här i världen!!

2012-02-14 @ 14:06:20
URL: http://mathildaefraimssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0