Hejhej!

Så efter en go kväll med mina bästa mamma o bror så ligger jag o skruttar i sängen. Ber verkligen om ursäkt, hade tänkt o vara blogg-kung i helgen men motivationen till något alls försvinner gärna lite när man är ledsen och på dåligt humör. Jag tror ni förstår! Men nu ska jag försöka rycka upp mig iallafall, har faktiskt en bra blogg med massor med goa läsare och därför är ni värda massor med bra inlägg inte mitt gnäll mera, alltså - back to positiva Caroline! Låter checkt va ;)?

Har vart på Billdal idag, de var totalt kaos på framhoppningen, hästar som krascha hinder till vänster o höger (inklusive jag o Ninja (y)), folk som gick o mocka (???), tränare som skrev, unghästar som gnägga och småbarn som sprang med kratta eller fika i högsta hugg! Whoppa! Helt awesome var de inte, inne på banan hoppade vi 1m idag 11 språng med kombination och vi rev 1, jag är nöjd med de hon kändes fin under själva rundan, iallafall efter första hindret men innan första tog hon inte skänkeln och tjaffsa i handen, samma på framhoppningen därav dök vi i en oxer.. :/ Nåja motgångar ska väl hjälpa en att skapa medgångar. Är stolt över min lilla sessa i kylan iallafall och hoppas inte de där på framhoppningen ska skada vår hoppning i framtiden! Hon är ändå bäst <3 Får ta något sockerbitshinder på tisdag eller något bara för o se så hon inte blivit skrämd utav de.. Hon vågade inte hoppa oxern på framridningen efter de iallafall, men aja vi får se. Hennes hälsa är viktigast iallafall! Inga bilder, men film finns på facebook som såklart inte går o dela till blogg.se.... typiskt!

Nåja, Puss o Kram!

//Caroline
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0