Hemma då alltså..

Nu är vi hemma, och saker ska gå tillbaka till sin vardag igen! .... Jag kan inte påstå att jag är nöjd över o vara tillbaka hemma överhuvudtaget, annat än att jag saknat mina hästar. Jag trivs så jäkla bra på skidsemester att hälften hade räckt för o vara nöjd. Nåja... Uppskatta vardagen var de!....

Ska strax upp till stallet o träffa mina små odjur iallafall! Rida bägge 2 idag, och de ser jag faktiskt fram emot, eller nej vänta! Rida båda OM Ninja får tillbaka sin sko idag, vilket jag hoppas eftersom vi har träning för Björne imorgon! :( Så förhoppningsvis rider jag bägge idag ;) Ser oavsett fram emot det iallafall! Ser inte direkt fram emot o mocka skit, men de hör ju till så bara o stå i ;)!

Hmm, Trysil var iaf helt awesome! Bra väder, gott om snö, våffelstruga o varm choklad - blir inte mycket bättre! Mer utvärdering än så blev de inte, vi åkte tyvärr inte så¨mycket svart som jag kanske hade velat men får bli nästa år, eller snarare senare i år för vi har planerat in Åre över nyår till vintern som kommer! woho! :)

Nåja! Mer inlägg senare, nu måste jag till stallet! Puss :)

//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0