Hemma igen

Hej allihopa! Kom precis ut ur duschen och är nu i full färd med att blåsa håret och slänga i mig en äggmacka. Multitasking, oh ja! 

Träningen gick riktigt bra, Caroline berömde mitt arbete med min sits och tyckte även att Misti såg starkare ut. Sånt är ju aldrig fel och höra! Vi tränade mycket "dressyrhoppning" i form av linjer, bågar och relaterade avstånd. Även mycket jobb med "dolda hinder", alltså när hästen får kort betänketid innan ett hinder. Misti tog i för kung och fosterland över alla hinder och höll vid flera tillfällen på att skjuta ur mig ur sadeln, satan vad hästen kan hoppa när hon är på det humöret! 

Pappa tog lite bilder, har dock inte hunnit kika igenom dessa ännu så kan inte lova att det är något och ha. Men jag lovar att slänga upp dessa och en lite mer ordentlig utvärdering av passet imorgon, nu somnar jag nämligen snart på tangentbordet.  Det hade väl blivit ett intressant inlägg..?  Haha.


Vi hörs imorgon alla fina läsare!

/ Therese


Misti hos Emma Emanuelsson förra söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0