I drömmarnas värld,

Hej igen allihopa!
Inatt har jag sovit fantastiskt oroligt (dagens i-landsproblem) och drömt en hel del konstiga drömmar. Bland annat drömde jag att jag tävlade på en vit häst som ägdes utav våran egen Rolf-Göran Bengtsson. Den såg litegranna ut som Milton, och var verkligen heelt fantastisk.

I drömmen tävlade jag som sagt en Grand Prix bana med hinder på 160. Jag var verkligen supernervös och gick banan säkert tusen gånger innan det var dags för mig att rida. Väl inne på banan fick jag total blackout men lyckades rida rätt med hjälp av de små siffrorna som står bredvid hindrerna + lite hjälp av min mormor (?!) som stod och skrek vart jag skulle rida. När jag hade hoppat över hinder nummer 5 försvann mormor och jag hade ingen aning om var jag skulle rida. Såg tillslut en kombination beståendes av två feta plank, jag hoppade över första hindret och blev sedan utesluten. Det visade sig nämligen att detta inte var någon vanlig kombination, utan något som kallas för en "omvänd kombination" där man hoppar hindrerna i baklänges alfabetisk ordning. Jag blev flyförbannad och kom ut från banan där Roffe lite generad kommer framspringande och säger att han råkat "Glömma berätta det för mig".
Fy dig Roffe!

Visst drömmer man så knepiga drömmar ibland?

/ Therese


Kommentarer
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

Lite som Kiara La Silla kanske? ;)

2012-02-18 @ 12:03:31
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Mathilda Efraimsson

Hehe villken rolig dröm.

2012-02-18 @ 14:51:38
URL: http://mathildaefraimssonsliv.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

;-D

2012-02-18 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0