Kaos! - bloggat från min mobil

Hej allihopa!
Ber verkligen om ursäkt för dagens dåliga uppdatering. Mitt internet har varit helkonstigt och verkligen inte velat sammarbeta, och samma sak med min kropp. Förkyld som satan och mår verkligen inte bra.
Imorgon ska jag hålla i ett antal privatlektioner, så det blir att lägga sig i sängen omgående och ladda upp.

Var iväg i stan en sväng med mamma idag och köpte en del saker, bland annat den här fina toppen från HunkyDory, Visst är den bara sååå fin?

LOVAR bättre uppdatering imorgon

/ T

1695 kr, köpt på Design Only

Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Oj vad dur tycker jag!

2012-02-12 @ 09:24:45
URL: http://mathildaefraimssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0