Körkort, here I come!- bloggar från min mobil

Hej allihopa! Sitter just nu på mattelektion i skolan, vilket känns otroligt onödigt eftersom jag läser matte med privatlärare utanför skoltid. Lyckades iaf komma över en iPad och tänkte därför uppdatera er litegranna!

Igår blev det tyvärr inte så mycket bloggande, dagen var full med en hel del händelser. Bland annat gjorde jag klart del 1 av mitt körkort som kallas för risk ettan, där man i princip sitter i tre timmar och lyssnar på att man inte får kombinera bilkörning med alkohol eller droger. På riktigt, menar ni att man inte ens får ta lite amfetamin innan man kör? Suck. Lågstadieinformation för vuxna.

Idag står träning för Caroline Johansson på schemat, var längesedan jag tränade för henne så det ska bli riktigt roligt. Misti har känts stel efter skadan så får hoppas att Caroline kan hjälpa mig med detta. Pappa + kamera hänger med så får hoppas att det blir några hyfsade bilder!

Nu ska jag återgå till skolarbete, läs Draw Something ( som förövrigt är det bästa spelet NÅGONSIN!)

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0